2016. január 13., szerda

Barátnőm meséli....





Haverinám, akivel  egy ideje már ismerjük egymást ilyen olyan Facebook-csoportokból és internetes oldalakról, rendszeres vásárlója a Harlequin kiadványainak. Mivel modern lány, halad a korral és e-könyvben vásárol. Illetve vásárolna, ha tudna.
Múlt héten szól, hogy kész agybaj, ott a megjelenési naptár a kiadó oldalán, bejegyezve, hogy mi jelenik meg és sehol semmi. Kis időre rá szól egy közös ismerősünk, hogy ő megkapta, de neki előfizetése van... természetesen a nyomtatott példányokra, mert az e-könyvekre miért is lehetne előfizetést kötni. 
Haverina felbuzdul, levelez egyet a kiadóval... ígéret jön hogy ma, egy hét késéssel megjelenik valamennyi kiadvány e-ben. 
Heherészünk, vihorászunk, sőt később már ocsmány viccek is elhangzanak, mikor kiderül, hogy a kiadó lefelejtette az egyik nyomtatott kiadványának utolsó fejezeteit, majd egy csúcs marketing-szöveggel próbálta helyrehozni: ha kiváncsi vagy a végére, akkor látogass el a kiadó oldalára és olvasd el ott, vagy az e-könyvben, ami 13-án, azaz ma jelenik meg. Ne már! Komolyan? Ez valami új magyar találmány, hogy hibrid könyveked adunk ki? Egy részét nyomtatva, egy részét e-könyvben....
A lényeg az, hogy felvirrad a mai nap, Haverina kivár délig, fel az oldalra vásárolni. Semmi. Gond szál se, már nem levelez, egyenesen felhívja az Ügyfélszolgálatot és újabb ígéretet kap: déután 4 órától elérhetőek lesznek a kiadványok...vagy nem.
Aki a NEM variánsra tippelt nyert, ugyanis a 4 óra már rég elmúlt, a kiadványok sehol.... Brávó Harlequin! Így kell ezt csinálni!