2016. december 10., szombat

Aurora Rose Reynolds - November előtt


Előtt 1


November: 
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom. 
A klubban ismertem meg Asher Maysont. 
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.

Asher: 
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem
– November előtt. 
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.

Művelt Nép, 2016
Eredeti mű: Aurora Rose Reynolds – Until November, CreateSpace, Washington, 2013


Az Előtt sorozat első része, első könyvem a szerzőtől és nagy valószínűség szerint ezt az ismeretséget nem fogjuk folytatni a jövőben. Tehát nem hinném, hogy a Mayson család további fiainak szerelmi történeteiről is mesélhetek majd.
Senkit nem akarok megsérteni, de ez a könyv egyszerűen minősíthetetlen, és aki belenézett az író biográfiájába, az nem is csodálkozik a témaválasztáson, sem a férfi főszereplő személyiségén. Mert ugye azt állítja magáról, hogy katona-gyerek és egy alfa-férfi felesége. Tehát hozzá van szokva ahhoz, hogy megmondják neki, hogy mit kell csinálnia és le van szoktatva a független gondolkodásról. Azért azt kellene már tudni, hogy nem minden akaratos, makacs és magát a világ közepének képzelő férfi alfa egyéniség. Egyszerűen ilyenek, mert azt hiszik ilyennek kell lenniük, hogy ettől férfiasabbak és jobban dobognak majd a női szivek.
Közhelyes, nyálas, erőltetett és nem igazán tudtam eldönteni, hogy akkor most Lora Leigh Buja fiúk limonádésított verzióját olvasom, vagy Jamie McGuire Maddox fiait kopírozza. A falu bikája beleszeret az új lányba. Idillikus családok, mindenki mosolyog mindenkire – kivéve azok a nők, akik már megfordultak Asher ágyában, és ők bizony sokan vannak. Félisten tökéletességére emelt férfi és teljes rózsaszín köd. Ennyi.
A történet elejét még kedveltem, aztán ahogy megjelent a színen Asher és a Mayson-átok az igaz szerelemről, ami első látásra megcsapja az illető Mayson-t, egyre kevésbé kedveltem… Egész addig, hogy Asher családi bizsuját szeletelve adtam volna a markába, ha megpróbálta volna egy heti ismeretség és három találkozás után megmondani, hogy mi a jó nekem és megszabni, hogy hová, mikor mehetek, kivel állhatok szóba, hol lakhatom, vagy megtaníthat-e az apám motorozni, vagy sem. Biztos van akinek menő az ilyen viselkedés, nálam csak egy bizonytalan férfi próbálkozásait takarja.
Egyetlen kedvencem a kutya volt, Bestia – a barátságos, nagytestű barát, aki November társául szegődik. Őt bármikor hazahoztam volna.
Nekem ez nagyon nem jött be, még az “egynek elmegy” szintet sem üti meg, sem a szerelmi szál, sem mint erotikus történet, de még a szereplők sem. Az egyetlen szó, ami eszembe jut róla, az "igénytelen", de hát nem vagyunk egyformák, ízlések és pofonok.

A sorozat további részei várhatóan 2017-ben lesznek olvashatóak (vagy nem) magyar nyelven a Művelt Nép Kiadó jóvoltából...

2. Trevor előtt
Until Trevor

3. Lilly előtt
Until Lilly

4. Nico előtt
Until Nico