2016. március 13., vasárnap

... és mégis olvasni fogjuk

   

Néhány nappal ezelőtt volt egy rövid összefoglalóm arról, hogy milyen könyv-sorozatok maradtak abba és valószínűleg soha nem fogjuk a folytatásaikat olvasni. Pontosan itt siránkoztam: Ezt sem fogjuk olvasni A betyárbecsület úgy kívánja, hogy pontosítsak, hisz jó hírek keringenek könyes berkekben.    Például a Gabo Kiadó megosztotta kiadásra tervezett romantikus könyveinek listáját - botorság és nagyképüség lenne azt hinni és állítani, hogy azért, mert olvasták múltkori hőzöngésem, hisz ki vagyok én, hogy hatással lehessek rájuk? El lehet látogatni a kiadó romantikus regényeinek blogjára és meg lehet tekinteni a kínálatot minden részletében (ez itt nem a reklám helye), én csupán néhány dolgot említek, olyasmit amit hiányoltam. 
Lesz Lisa Kleypas könyv, sajnos nem a Hathaway sorozat folytatása, ami abbamaradt a negyedik rész kiadása előtt, hanem más. Egy egész sorozat, hat részből: Wallflowers, magyarul mi lesz a neve és a kötetek címe, valamint a megjelenések dátumáról nincsenek pontosabb információk, de a hír bíztató, nem?
Továbbá a kiadó folytatja a tavaly kiadott Daniela Sacerdoti Glen Avich sorozatát, melynek első kötete a tavaly jelent meg Vigyázz rám címmel, és nyűgöltem a folytatásért  ezen a linken De nem lehetne a második résszel folytatni a harmadik helyett? Biztos nem véletlenül felejtették el megemlíteni azt a bizonyos második részt is a harmadik és negyedik mellett?
Az év folyamán lesz néhány Nora Roberts könyv - az írónő rajongói örülhetnek, Julia Quinn két rövid sorozata és vadiúj regénye ami a Bridgertonokhoz kapcsolódik, újabb két kötettel folytatódik Kristen Ashley Álompasi sorozata (tavaly olvastuk az első kettőt), és új írók is megjelennek a kínálatban.
Erre emlékszel? A bizonyos harmadik rész ami sosem jelent meg, nyálaztunk a borítója láttán és morogtunk amiért a kiadó bemondta az unalmast. Eléggé megbízható forrásból hallottam, hogy a Könyvmolyképző megvette a jogokat, mikor lesz belőle megjelenés ne tőlem kérdezd.

Unni nem fogjuk magunkat, az biztos!