2024. augusztus 22., csütörtök

J. T. Geissinger – Gyönyörűen kegyetlen



   Gyönyörűen kegyetlen 1

   A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg J.T. Geissinger: Beautifully Cruel - Gyönyörűen kegyetlen regényét, melyben egy törvényen kívüli, titokzatos maffiafőnök és egy jogi vizsgáira készülő pincérlány élete fonódik össze visszafordíthatatlanul. Kövesd az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában.




   „– Nem vagyok hozzád való – mondja lágy hangon. – Nem élek normális életet.”

   Alfa (főnév):
   1) A legmagasabb rangú egyed a hierarchiában.
   2) A legbefolyásosabb férfi a csoportban.
   3) Liam Black

   Idegen volt számomra. Egy sötét és veszélyes jelenség, aki egy esős éjszakán kilépett az árnyékból, hogy megmentse az életem. Nem tudtam a nevét, és azt sem, hogy honnan jött. Csak azt tudtam, hogy az ő karjai között az egyetlen hely, ahol valaha is biztonságban éreztem magam. De a biztonság csupán illúzió.
   Nem minden megmentő hős is egyben. És ahogy az hamarosan világossá vált előttem, meg kell fizetni az árát annak, ha egy alfa menti meg az életed. Liam Black kért is tőlem valamit cserébe.
   Az év legfordulatosabb szerelmi története.
   Tudd meg, hogy létezhet-e igaz szerelem ott, ahol minden sötétnek tűnik!


Könyvmolyképző, 2024
Eredeti cím: Beautifully Cruel, 2020





   Senki nem gondolná rólam, hiszen többnyire chick lit és romantikus könyvekről írok a blogban, de én szeretem a rázós könyveket, tehát nyilvánvalóan két kézzel kaptam a Könyvmolyképző Kiadónál magyar nyelven bemutatkozó J. T. Geissinger története után. Bár azt is el kell mondanom, hogy a fülszövegben szereplő „alfa” némi kételyeket ébresztett bennem, mert mostanában minden nárcisztikus szociopatára ráakasztják az alfa cimkét.
   Korábban is olvastam már maffiáról szóló történeteket, az olaszról, az amerikai olaszról, az oroszról, s hallottam más nemzetek bűnszövetkezeiről is, de ír maffiával még nem találkoztam az olvasmányaim során, s ha annyi nemzet „büszkélkedhet” magasan szervezett bűnözéssel, akkor pont az írek miért ne tehetnék meg? S ezt azért mondom, mert történetünk főhőse, Liam Black, az ír maffia vezére, bár ez nem nyilvánvaló a történet egy bizonyos pontjáig. A fickó 38 éves, természetesen sötét módon vonzó és ellenállhatatlan, ez igazi sötét alak a nevétől kezdve, az öltözködésén át, egészen a viselt dolgaiig – mekkora klisé! S ennek a sötét fazonnak van egy gyenge pontja: Truvy.

   Truvy a történet hősnője, és többnyire az ő szemszögéből ismertem meg a történetet, mert Liam szempontja meglehetősen kevés fejezetet kapott. Truvy egyetemi hallgató, jogot tanul, és természetesen dolgozik, hogy eltartsa magát, méghozzá egy kis vendéglőben. Ebbe a vendéglőbe tér be Liam Black bizonyos rendszerességgel – mindig lehetetlen órákban –, mindig oda ül, ahol a lánynak kell kiszolgálnia, és mindig egyetlen csésze kávét rendel. Hónapokon át ennyi az interakció a történet főhőse között, és imádtam, hogy nem volt azonnali egymásbaborulás és lepedőszaggatás.

   Ez a felszínes ismeretség akkor változik meg, amikor a lányt egy este megtámadják a vendéglő mögötti sikátorban, ahová a szemetet viszi ki. Truvy nem adja olcsón a bőrét, de a túlerővel szemben nem sokat tehet. S ekkor tűnik fel ismét – mint egy páncélos lovag, aki a bajba jutott kisasszony megsegítésére siet – Liam Black, aki rövidre zárja az egészet, a lányt pedig kórházba viszi. Truvy-t többnyire kedveltem, mint karaktert, viszont a tény, hogy rajta kívül mindenki tudta, hogy kicsoda Liam Black, kicsit levont a leányzó értelmi képességeiből – vagy a szerző kreativitásából.
  A történet két főhőse között nyilvánvaló a vonzalom, tehát nem is lepett meg, amikor Liam felajánlotta a lánynak, hogy 28 napra költözzön hozzá, éljenek együtt, utána pedig soha többé nem látják egymást, mert ő életformáját tekintve csak ennyit tud felajánlani. Ez így rohadt nagy szemétségnek tűnhet, de mentségére szóljon, azt is hozzáteszi, hogy ő a lány helyében elutasítaná – amit Truvy természetesen nem tesz meg.

   Természetesen lesz happy end, de amíg oda eljut a történet, alkalmam volt jobban megismerni mindkét főhőst, ízelítőt kaphattam abból, hogyan is működik Liam Black, hogyan lett belőle az aki 38 éves korára, és bizony volt néhány nagyon forró lepedőszaggató jelenet is. Ez egy paradox helyzet: leendő jogász és a bűnöző. És az ördög sem olyan fekete, mint amilyennek lefesti.
   Ez egy jó könyv volt. Ha nem sikerít a végére egy nagyon nyálas befejezést, és nem robbant bónusznak még egy klisét, akár nagyon jónak is mondanám. Minden esetre könnyen olvasható, beszippantja az ember lányát, mert mindig valamilyen fordulatra várni lehet.
   Olvassátok!




Minden állomáson felteszünk egy kérdést, amit könnyedén megválaszolhattok, ha előtte elolvassátok a regény beleolvasóját. Kérjük, a válaszokat írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába! Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.


A pasi melyik kezének ujjain láthatóak a tetoválások? (Bal vagy jobb?)


a Rafflecopter giveaway




08.20 Kelly és Lupi olvas

08.22 Betonka szerint a világ…

08.24 Insane Life