2021. december 17., péntek

Ashley Carrigan – Tűzvarázsló



   Negin 2


   A Könyvmolyképző Kiadó jelenteti meg Ashley Carrigan Negin sorozatának új részét Tűzvarázsló címmel. Hősnőnket minden eddiginél félelmetesebb ellenfél célozza meg, aljas és kegyetlen támadásokkal kell szembenéznie, miközben az érzelmeit egy ősi isten ostromolja. Kövesd az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában.




   Negin Belford immár félisteni mivoltának tudatában teljesít megbízatásokat az új csapat tagjaként. Titokzatos gyilkos után nyomoznak, aki feszültséget kelt és veszélyt hoz a Szövetségre.
   A Lemer elvesztése miatt érzett mélabúból Nergal, az Alvilág jóképű urának személyes felbukkanása zökkenti ki a lányt, és egyúttal alaposan felkavarja a lelkét. Az isten mindent latba vet, hogy elnyerje a kegyeit, és beteljesedjen az alku, amit a lány apjával kötött a múltban.
   Neginnek egyszerre kell szembenéznie az alattomos gyilkossal, és egyensúlyoznia Nergal iránti vonzalma és saját félelmei között.
   Vajon mi köze a Tűzvarázslónak a titkos szervezethez? És mi a célja?
   A kedélyes szellemvadászatnak vége. Sokkal kockázatosabb kihívásokkal kell szembenézniük a szereplőknek, és Negin többé már nem tud dacolni az elrendelt sorsával, sem forrongó érzelmeivel.
   Még több kaland, még erősebb hatalom és szenvedély!
   Az istenek akár köztünk is járhatnak…


Könyvmolyképző, 2021



Kedvcsináló idézetek



   "Orest a garázsba vezette, ahol egy régi, sötétkék Ford állt.
   – Lopott, ahogy a rendszáma is. Visszafelé nem lesz rá szükségünk – magyarázta, ahogy beültek a kocsiba.
   – Ki lopta? – vigyorgott a lány.
   – Ki? Hát én!"



   "– Most mi a baj? Ne mondd, hogy nem láttál még ilyesmit! – Pimasz mosoly ült a szája sarkában.
   – Az más. Te vagy más. És ha lehet, ejtsük a témát! Csak ne járkálj meztelenül!"






   "– Türelmes vagyok veled, Negin, de néha szórhatnál nekem morzsákat, amivel elvagyok a következő találkozásig.
   Negin végre összeszedte magát, és ránézett.
   – Megmondtam, hogy nincs esélyed. Nem érdekelnek a nős pasik, te pedig nagyon is nős vagy. Nem vonz a könnyű kaland izgalma. Nem szívesen ábrándítalak ki, de feleslegesen pazarolod rám az idődet és a becses figyelmedet.(….)
   – Kitartó vagyok. A közeledben akarok lenni, érezni az ifjú erődet, tanítani téged. Hagyd meg nekem ezt az illúziót, hogy együtt játszol velem, akkor is, ha végül nem engedsz nekem."




   "– Te nagyon fontos személy vagy, Nergal. Érinthetetlen. Nem is szabadna itt lenned. Csak miattam jössz át. Sokat kockáztatsz egy kis flört miatt.
   – Mi az, hogy kis flört? Nem figyeltél, édesem!"




   "A férfi átnyúlt az asztalon, és megérintette a kezét.
   – Hogyan vigyázhatnék rád jobban?
   A lány elhúzta tőle a kézfejét.
   – Azt mondtuk, nem érintesz meg.
   – Nem, drágám. Ezt csak te mondtad – mosolygott Nergal."




   "A benne lakozó szörnyeteg, ez az egyre erősödő csodálatos bestia rátalált a gazdájára, a parancsoló urára, az egyetlenre, aki kordában tarthatta őt, és aki előtt valaha hajlandó volt fejet hajtani."




   "Zer alaposabban megnézte magának, kivel is ült le csevegni.
   – Maga nem ember. Érzem az erejét. Ugye tisztában van vele, hogy a tetszetős külseje nem sokat jelent nekünk? Mi az ízletes belső szerveit látjuk, a vérét, a húsát.
   Negin állta a tekintetét, és kizárta az elméjéből a szétszaggatott testének fájdalmait.
   – Ha beszari lennék, nem jöttem volna ide, úgyhogy ne fáradjon ezzel, Zer!"




   "– Tudod, Nergal, én azt gondoltam rólad, hogy azért akarsz becserkészni engem, hogy az apámat bosszantsd. Hogy fájdalmat okozz neki azzal, hogy a lányára pályázol. Hogy azért akarsz a szeretőddé tenni, mert így szándékozol bosszút állni rajta Ereskigal miatt.
   A férfi meglepődve fordult feléje.
   – Micsoda? Nem! Szó sincs ilyesmiről – egyenesedett fel. – Megesküszöm.
   – Ugyan! Megdugsz, megalázol és dobsz. Nem igaz? – nézett fel rá Negin hetykén.
   – Ilyen aljasnak nézel? Bár a „megdugsz” része érdekel"




   "– Sosem volt az életem normális. Nem is tudom, milyen lehet az. De lehetséges, hogy egyszer kipróbálnám az összes misztikus szarság nélkül – mondta csendesen.
   Nergal egy lépéssel közelebb mozdult hozzá.
   – Látod? Ebben hasonlóak vagyunk."



   "(…)Ha veszélybe sodor téged, gondoskodom róla.
   – Kinyírod?
   – Nem nyírok ki akárkit, ahogy te fogalmazol. Nem vagyok halálisten."



   "– Most kell szétcsapnod a kamerarendszert. Dobd be magad, kölyök!
   – Nem vagyok kölyök! – mordult a lány.
   – Kezdő vagy ebben az iparágban, én felügyelek rád, úgyhogy nekem az vagy. Nem ugratásból mondom. Merő kedvességből – vigyorgott a szőke pasas. – Na, csináld szépen!"







   Ashley Carrigan könyveinek címeit keressük borító részletek alapján. Minden állomáson 1-1 képet találtok, ismerjétek fel a könyvet és a címét írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
   Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.





a Rafflecopter giveaway







12.17 Betonka szerint a világ...

12.19 Sorok között